החזרי מס לעצמאיים

עצמאי רשאי לקבל החזרים ממס הכנסה, בשביל זה יש לנו רואה חשבון מיומן ומקצועי.

עצמאי יקר, מס הכנסה יתקשר אליך רק אם אתה חייב לו. זה שאתה מגיש דו"ח למס הכנסה לא אומר שבכך אתה דורש את מלוא זכויותיך. אם לא תדע לדרוש את זכויותיך אל תצפה שמס הכנסה ייתן לך אותם מיוזמתו.

בבואך להגיש דו"ח למס הכנסה עבור שנת מס מסוימת הנך נדרש להגיש דו"ח אשר מבוסס על מערכת הנהלת חשבונות בהתאם להוראות ניהול ספרים המשולבות של מס הכנסה ומע"מ, תוצאת הדו"ח צריכה להיות סבירה ולדו"ח צורפו כל המסמכים המבססים אותו.

זו ההזדמנות שלך להגיש את הדו"ח כחוק ולדרוש את מלוא זכויותיך.

זכויותיך כוללות:-

  • נקודות זיכוי
  • זיכויים וניכויים אישיים
  • אופטימיזציה בחישוב המס
  • תכנוני מס – משמע, זיהוי ושימוש בהוראות חוקי המס השונים המיטיבות עם הלקוח, ניצול הפרצות השונות שבחוק, אימוץ פרשנויות והתפלפלות סביב פרשנות החוק, שימוש בהוראות ביצוע וחוזרי רשות המיסים המיטיבים עם הלקוח.תכנון המס החשוב ביותר והמהותי ביותר הנו הכוונת הלקוח והדרכתו לשם ניהול ספרי החשבונות שחלים עליו בהתאם להוראות החוק ובדיקת התוצאה העסקית שלו במשקפת של רשות המיסים ובאותם הכלים שהיא מפעילה לצורך הבדיקה.לחץ כאן לתיאום פגישה ללא כל התחייבות מצדך.

עצמאי יכול להיות עוסק פטור או עוסק מורשה. נגדיר מהו כל אחד מהם:

עוסק פטור – עוסק פטור הינו עצמאי אשר פטור מגבייה של מע"מ (מס ערך מוסף). עוסק פטור נחשב לעצמאי אשר הכנסותיו השנתיות לא עולים על 100,0000 ש"ח נכון לאוקטובר 2015 . סכום זה מתעדכן כל שנה עפ"י מדד המחירים לצרכן. כאשר המחזור העסקי עולה על הסכום המצויין חייב בעל העסק בתשלומי מע"מ עפ"י חוק. העוסק הפטור אינו חייב בתשלומי מע"מ ועם זאת אינו זכאי להחזרי מע"מ. עוסק פטור חייב בדיווח אחת לשנה על הכנסותיו לרשויות המע"מ.

יתרונות העוסק הפטור: תדירות דיווח נמוכה (פחות כאבי ראש מול רשויות המס), חיסכון במס.

עוסק מורשה – עסק אשר מחזור העסקאות השנתי שלו עולה על 100,000 ₪ נכון לאוקטובר 2015 או שתחום עיסוקיו נמנים בין אותם תחומי העיסוק אשר מחוייבים להחשב כעוסק מורשה ולא עוסק פטור, כגון: רופאים, סוחרי רכב, מתווכים, רואי חשבון, עורכי דין, פסיכולוגים וכו'.

עוסק מורשה מדווח למע"מ על הכנסותיו פעם בחודש או חודשיים (תלוי במחזור העסק השנתי).

יתרונות עוסק מורשה: תדמיתית/פסיכולוגית – תדמיתית הלקוחות מעדיפים אדם המוציא חשבוניות מס(סוג של אחריות) על אדם אשר אינו מוציא חשבוניות מס. הלקוח הממוצע יודע לעשות את החשבונות בראש. פסיכולוגית אדם אשר אינו מוציא חשבוניות יכול להחשב או להשאיר רושם ראשוני של "קטן". יתרון נוסף הוא העובדה שניתן לקזז הוצאות מול תשלומי המע"מ.

מגיע לך כסף ממס הכנסה ?

בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה חינם!

השאר פרטיך ללא התחייבות

ונבדוק עבורך כמה כסף מגיע לך ממס הכנסה.

selectivePageBtn

פתרונות אינטרנט::WebDepot

סלקטיב – החזרי מס

הרצל 75, רמלה

ת.ד 931

מיקוד 7210901

טל 08-9189888

פקס 08-9189889

  • דואר אלקטורני
  • פייסבוק
  • גוגל פלוס

SELECTIVE – TAX RETURN

Hertzel 75 ST .

POB 931

zip code: 7210901

Phone: 08-9189888

Fax:08-9189889

 

F